Znajdziecie tu imaginy o One Direction

piątek, 10 sierpnia 2012

Pożegnanie...

Żegnam się z wami (znowu) na dwa tygodnie :(  Są wakacje, a co za tym idzie, również wyjazdy. Trzeba naładować akumulatory przed powrotem do szkoły. Jednak mam nadzieję, że tak jak ostatnio nie zapomnicie o moim blogu, w końcu za 14 dni, wróci do aktywnych... :D
Wpadłam na pewien pomysł... Zanim założyłam bloga, miałam pełną głowę pomysłów na imaginy. Jeżeli wy też tak macie, i chcieli byście się nimi podzielić wysyłajcie je na tego emalia ----> one-direction-band@wp.pl pod każdym podpiszcie się imieniem lub nickiem. Oczywiście jeżeli macie do mnie jakieś pytania, również możecie je wysyłać pod wskazany e-mail. Mam nadzieję, że po powrocie, znajdę tak jakieś ciekawe imaginy :) Kocham was i do zobaczenia :*
Ps. Widzieliście licznik przekroczył 4000 odsłonięć... Jaram się jak pochodnia ^_^

1 komentarz:

  1. Ja dopiero zaczyna więc chciałaby sie dowiedzieć jakie są wasze opinie w komentarzach. zapraszam do mnie . ;DD
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń