Znajdziecie tu imaginy o One Direction

środa, 25 lipca 2012

16.Sixteenth

Tak się zastanawiam, czy ktoś czyta moje imaginy? Czy podobają wam się one?? Proszę piszcie komentarze co sądzicie. Każdy komentarz = 1 uśmiech więcej na mojej twarzy *_*
26.Harry cz. I
H: A więc przyjaźń..?
Ty: Tak, tylko przyjaźń.
Rok później
Nadal, przyjaźnisz się z Harrym i resztą zespołu. Uczucie, którym darzyłaś Harrego, nie znikło, nadal jest w tobie, ale postanowiłaś, że schowasz je głęboko, na dnie swojego serca. Działało. Gdy Harry, przychodził do ciebie i opowiadał ci o swoich nowych dziewczynach, nie czułaś takiej zazdrości, jak kiedyś. Czułaś się szczęśliwa, że ma kogoś, że jest szczęśliwy. A jeżeli on jest szczęśliwy, to ty również jesteś szczęśliwa. 
Dziś chłopcy wrócili z trasy koncertowej po Ameryce, zaprosili cię na małe party w ich domu. Cieszyłaś się, że w końcu po 2 miesiącach, zobaczysz swoich przyjaciół. Założyłaś To i poszłam do domu chłopaków. Mieszkaliście kilka domów od siebie. Po 5 minutach, byłam już na miejscu. Zapukałaś. Drzwi otworzył ci loczek.
Ty: Harry!!!- stęskniłaś się za nim.
H: [T.I]- złapał cie i okręcił się wokół własnej osi - Ale się za tobą stęskniłem
Ty: Ja za tobą bardziej. Londyn bez waszej piątki to nie ten sam Londyn.
H: Wchodź chcę ci kogoś przedstawić.
Ty: Kolejna dziewczyna- powiedziałaś kierując się w stronę salonu, skąd dochodziły śmiechy chłopaków.
H: Nie do końca...- spojrzałaś się na loczka z zaciekawieniem.
Z: [T.I]! Hej mała- podbiegł i mocno cię przytulił.- Ślicznie wyglądasz, chyba podrosłaś. Nie jednak nie, nadal jesteś niziutka.
Ty: Nie jestem niziutka, po prostu, wy jesteście zmutowanie wysocy. Zapamiętaj to sobie...!-wytłumaczyłaś mulatowi.
Li: Zapamiętaj Zayn, małe jest piękne. Hej ślicznotko.- podszedł i pocałował cię w policzek.
Lo: Ale trzeba się zgodzić z Zaynem, że nasza malutka myszka podrosła.- powiedziawszy to mocno cię przytulił.
Ty: Nawet nie wiecie jak się za wami i za głupimi docinkami stęskniłam. Ale chwila chwila gdzie jest...
N: [T.I]!!!- krzyknął blondyn wchodzący do salonu.- Ale się za tobą stęskniłem. 
Ty: Tak jak ja za tobą.
Gdy już uwolniłaś się z uścisku blondyna, zauważyłaś, że przy chłopcach, stoi ktoś, kogo jeszcze nie znasz. Stał obok Harrego i wpatrywał się w ciebie.
H: [T.I], to jest Josh, nasz perkusista.
Ty: Miło mi, [T.I] przyjaciółka chłopaków.
J: Josh, wiem, chłopcy bardzo często o tobie mówili.
Ty: Naprawdę? Mam nadzieje, że nie gadali żadnych głupot...?- spojrzałaś na chłopców, którzy posłali ci niewinny uśmieszek.
J: Mówili o tobie same dobre rzeczy. Ale gdy mówili, że jesteś ładna, to nie wyobrażałem sobie, że aż tak ładna...- słysząc to, troszeczkę się speszyłaś.
H: To ten, [T.I] , może chcesz coś do picia?-przerwał wam loczek
Ty: Macie sok pomarańczowy?
Li: Jasne, zaraz ci przyniosę.
Ty: Dzięki. Ok siadajcie i opowiadajcie jak było w USA.
Chłopcy przez kilka godzin opowiadali, o trasie po Ameryce, co im się przytrafiło, śmiesznego, dziwnego, a nawet strasznego. Podczas tej rozmowy dowiedziałaś się wielu ciekawych rzeczy o Josh'u. Spodobał ci się.
Ty: Zrobiło się późno, muszę wracać do domu. Cieszę się, że wróciliście i że poznałam waszego perkusistę.
H: Poczekaj odprowadzę cię.
Ty: Zaczyna padać, nie chcę żebyś zmókł.
J: Ja też będę się zbierał. Podwieść cię?
Ty: Chętnie. Do jutra chłopcy- pożegnałaś się z przyjaciółmi.
J: Dzięki za zaproszenie.
Josh pożegnał się z chłopcami, i wyszliście. Z minuty na minutę, deszcz, padał coraz bardziej. Wsiedliście do samochodu, i ruszyliście w stronę twojego domu.
J: Mogę cię o coś zapytać?
Ty: Pewnie, o co chodzi?
J: Co jest między tobą, a Harrym?
Ty: Jesteśmy przyjaciółmi. A czemu pytasz?
J: Tak jakoś... Jesteśmy na miejscu- oznajmił.
Ty: Dzięki za podwózkę.
J: Niema za co. Wiesz tak sobie pomyślałem, że może umówiłabyś się ze mną jutro do kina.
Ty: Z chęcią- odparłaś bez namysłu. Od sprawy z Harrym, rzadko z kimś się umawiałaś.
J: Super, przyjadę po ciebie, o 17.
Ty: Super, to do jutra.- pożegnałaś się z chłopakiem i weszłaś do domu. Znów poczułaś, że żyjesz. Zmęczona dzisiejszym dniem, położyłaś się spać.

Następny kilku częściowy imagin... wiecie, mi jest łatwiej tak pisać. Więc myślę że będzie pojawiać się sporo kilku częściowych imaginów. No chyba że wolicie jednoczęściowe

4 komentarze:

  1. bardzo fajny czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czekam na kolejny :))
    Po tym kilkuczęściowym z Harrym dodaj z Zaynem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o Liamie albo Lousie, bo z nimi jest najmniej imaginów. Ale jeżeli bardzo chcecie z Zaynem, to możemy zrobić 2 imaginy jednocześnie ^^

      Usuń